Det börjar bli dags...

För att sova sängen, men först ska jag koka mer pasta till min pastasallad då jag hade alldeles för lite pasta i den så den mättade inte så mycke, så ska jag klara mig i morgon i skolan så kan det behövas mer pasta i den.

Men gott va det iaf=)

Har fått köpt batteri med för när jag tog ner mer av grabbens leksaker så märkte jag att hans "min första pc" inte fungerade = batteri slut. Men de har varat länge då han fick den första julen hos oss tror jag, med andra ord julen innan han fyllde 4, vilket blir julen 08;) Ja det ska börjas i tid...

Fler leksaker här som saknar batteri så ska kolla igenom alla och byta de så alla fungerar och piper som de ska=) så vi som föräldrar säkert får krupp;) hihi... sånt som livet ska vara...

Hästar inne och fått mat med så de får sova för natten=)

Suck, får inte telefonen att koppla upp sig till datorn, ville ju lagt upp bilder...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0