Sprakar härligt

Från kaminen och en behaglig värme sprider sig i rummet. Jag avnjuter en stor kopp härligt kokoste i de underbara muggarna jag fick av älskling när vi va på Väla för ett tag sedan=)
Drömmer mig bort till sommaren då såga ved är ett minne blott och det grönskar i hagen och hästarna kan gå ute på nätterna och bara få vara=) Nu är det slit från morgon till kväll.
Älsklingen har tagit med sig Malte ner till Helsingborg så jag har fått sågat upp en del ved och snart ska jag sova om jag får lova för min onda arm. I morgon väntar plugg så fort stallet är klart på morgonen. Måste bara klara denna tenta som kommer på fredag...
Sista lediga lördagen med på ett tag, sedan är det jobb varje lördag i 5 veckor framöver. Men skönt när lönen kommer. Ska även jobba 3 dagar vecka 10 så det är bra med. Mellan den 16e januari och den 31 januari så hann jag med att jobba 70 timmar utöver heltidsplugg och en hel gård, så nu är det råplugg som gäller innan fredag då jag har missat väldigt mycket.
Ska göra ett bild inlägg med medan jag dricker upp mitt te, underbart nu när jag har lyckats få ihop telefonen med datorn=)
Sleep well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0