Buzzador=)

Lite irriterad just nu för min högerklicksknapp inte fungerar på denna datorn och jag orkar inte ta in den andra;) haha... Man får var lite lat bland. Svårt att spara bilder som jag hade velat lägga upp juh.

Men iaf. Jag har blivit uttagen att testa och dela ut Dove Express Intensivbalsam=) Va väl bara någon knapp månad sedan jag fick bli Buzzador för barnmaten Nestl'e NatureNes, Sjötunga och potatismos. Jättesmidigt att vara Buzador.

Du väljer själv vilka kampanjer du vill anmäla dig till och blir du uttagen får du själv produkten för att testa och även massa att buzza ut till andra. Att buzza innebär att du berättar vad det innebär att vara Buzzador och självklart berättar om produkten efter den informationen du fick i foldern samt egna erfarenheter...

Gå in på denna länken för att bli en Buzzador du med=)

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Peerless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0