Time for some action...

Hoppas jag iaf. Under den lilla stunden liten sover nu tänkte jag hinna med att tömma diskmaskinen och få i den smutsiga disken, duscha, ge hästarna hö och göra mer delprov på högskoleproven...
Men tvivlar på att jag hinner med allt. Så blir prio i ordningen att jag tömmer och fyller maskinen först sen gör jag prov och när liten vaknar så får han följa med ut och ge hästarna hö och prata med tvättmaskinen kanske medan jag duscha. Annars får jag duscha när Darling kommit hem... går det med...

Känner att det där med att dra igång bloggen inte går så jättebra. Skriver gör jag ju, men känns oinspererat och ointressant det jag skriver... hmmm...

Ja det kommer väl=)


Kommentarer
Postat av: joakim

det bra du börjat skriva igen !! älskar dig mitt underbara hjärta ... du bäst ...

2011-02-05 @ 15:54:53
Postat av: Alma

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 16:38:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0