PANIK.......



Ja jag har ju bestämt mig för att studera till hösten om jag kommer in......
Och då kommer ju det där med högskoleprov på tal.... HJÄLP.....
Klickade in mig på studera.nu och såg att anmälningarna släppts och att sista anmälan är 15e Februari...... HJÄLP... igen...

Men det ska väl gå... kan väl få som sämst 0.0 eller??? haha

Inte nog med det för på måndag börjar mina distanskurser i Matte C och Engelska B. Ska studera på heltid på de kurserna och överlappande när dom slutar så går två högskolekurser in, men har inte fått svar än om jag blivit antagen...

Så nu håller vi tummarna för att liten Malte håller sig lugn om dagarna så jag hinner med att plugga med, fast har väl egentligen aldrig haft så svårt för det där. Va väl mer att man va så skoltrött när man gick i gymnasiet och sånt.





Har ju inte bloggat sen Malte kom till världen så bjuder på ett par bilder på honom iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0