Ja då va det dags...

Att fortsätta göra delprov på gamla högskoleproven. Är ju en hel vetenskap att man ska tänka som dom... suck...

och jag undrar när jag får svar från kurserna jag sökt på högskolenivå med. Dom börjar visserligen inte förrän i april, men vill gärna ha svar annars får jag söka andra kurser juh.

Gizmo som den nya katten heter är väl egentligen inte så ny utan en katt vi tog om hand utav en kompis till Darling. En okastrerad hankatt. Vi hade han först i ett rum vi inte använder där upp i typ en vecka sen fick han komma ut i huset, men då strätte han precis överallt och allt luktade peck så han fick stängas in igen i väntan på kastrering och det har nu gått lite mer än en vecka sedan han kastrerades och hoppas att hormonerna stabiliserats en del. Han strätte på en kartong här nere precis, men där va inget efter honom så det kom inget strätt iaf så hoppas det fungerar. Han e så söt kisen ju.

Vill kunna släppa ut honom med så han får känslan av livet på landet=)



Gizmo den svartvita och våran kisse liten som för tillfället löper som bara den;) och springer efter stackars Gizmo och ålar sig... han har ju inga kulor kvar så han bryr sig ju inte längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0