Inget vettigt alls...

Darling har bilen och jag och liten Malte har varit hemma. Har fått mockat ut 4 av 5 boxar och fått in ny halm=) Det gillas när det väl va klart=) Bara minipollarnas box kvar, men den väntar jag lite med... Där är inte så äckligt som det va i deras andras boxar.

Kursen startade idag med. Matematik C... och kursboken jag tänkte låna på biblioteket imorgon lånade den människan om som hade den... suck... så nu hoppas jag på att någon inne på högskolan säljer den annars finns närmsta i Ängelholm och det är ju en bit.

Vill inte ha hur många dagar som helst att plugga ikapp, men i värsta fall får det bli så. Darling ska nog ta med sig Malte ner till en kompis i Hbg mellan Tis och Ons så jag hinner med och bla plugga och rida lite... Men går ju inte att plugga om jag inte har kursboken... Darling får isf åka om Ängelholm och ta med sig en på vägen... men då försvinner den tiden jag skulle lagt på plugg när jag är barnfri hemma... suck... och grrrr....

Liten Malte är fortfarande dålig, men han har sovit i natt iaf, men inga långa stunder under dagen... Men han e för söt när han själv tycker han låter rolig när han e hes... Pratar mer än vanligt;) hihi...

Neee... ska passa på att laga mat nu innan liten vaknar... så den bara är att värma när Darling kommer hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0