Kök = Typ check..

Anledningen till att jag skriver typ är att jag inte fått packat upp lådorna jag packat i andra lägenheten. Det får inte plats någonstans=( haha...

Men känns onödigt med att packa upp allt när man ändå har planer på att flytta så försöker tömma lådorna lite och packa ner sånt som man inte kommer att använda och ställa ner i källaren. Ju mer som är packat när flytten väl är ett faktum ju mindre och packa då. För då lär jag antagligen vara så tjock så jag kommer inte orka vidare mycke...

Nackdelen är att lådorna blir för tunga när man packar kökssaker så bottnen ramlar ju typ ut men man har ju bara massa tunga saker i ett kök... varför???????

Snart är helgen här iaf, skönt. Hoppas vädret håller i sig så vi får en fin liten trip=)

Need to go on in das kitchen..... blä... inte lika kul att städa idag... haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0