Hur segt som helst...

Lillkillen hade inte vaknat strax innan 8 så då gick jag in och väckte honom, men under tiden han åt frukost somnade jag på soffan och vaknade 20 över 9... Gäääsp... brukar ju lämna lillkillen vid 9 när jag lämnar honom, men idag gick inte det visst...

Åkte om Drottninghög och sjukgymnasten på vägen hem och fick tid nu kl 15.00 för mina foglossningsbesvär så ska väl dra ihop någon mat här innan jag åker dit. Se vad dom säger om det och vad man kan göra för att förebygga att få ont och undvika att göra typ.

Sen blir det stallet och lilla Dorisen. Funderar på att börja rida henne lite lätt. Känns som det är bättre att hon springer kontrollerat än flyger i luften som hon gör i hagen... Kan ju ringa vetrinären först och kolla kanske. Men åhhhh.... beslutsångest...

Kommentarer
Postat av: Marita

Hm, låter vekligen inte som en hit att rida med foglossning....:(

2010-05-18 @ 20:10:35
URL: http://ritamang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0