hej och hå... luden tå...

Ja får väl skriva ett litet inlägg här kanske=)

Är förkyld så humöret gick ner en del (som om det inte va kasst som det va) men har iaf varit uppe sedan 6 tiden och badat och druckit mig en kopp te. Ska börja duka fram frukost för lillkillen vaknar när som och ska få i sig mat och sen blir det dagis för hans del=)

Håller tummarna för att vädret håller sig ganska bra idag för tänkte ge mig ut på lite kontrollerad motion på lilla Doris. Hon står ju på vila egentligen, men flyger rundor så mycke i hagen så får nog börja motionera henne så smått ist så hon kanske kan hålla sig lugn i hagen. Dumt hon sliter upp skadan ju.

Har fortfarande inte orkat kopiera in bilder från facebook, men kan kolla om det finns något roligt kort på minneskortet som sitter i datorn kanske=)



en liten bild på en styck liten katt=) På tal om katt så ska jag gå och ge Katt Svart p-piller direkt innan jag glömmer av detta.

See Ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0