Godmorgon=)

Eller ja... ja har varit uppe ett tag, men ska vila lite nu så man har ork hela dagen. Har ett par samtal att ringa först bara och lite tabletter att äta. Vitaminer och järntabletter. Känner mig ganska frisk nu iaf, är fortfarande löite hes och snorig och lite skrovel i halsen, men är helt klart på övertågande =)

Vet inte riktigt vad som händer idag ännu. Blir nog en dag i röjandets tecken som vanligt, man orkar ju bara lite åt gången, sen blir det nog en kväll åt mig själv med ansiktsmask och lite så. Kanske tom ska måla naglarna nu när dom växt ut lite grann=) Får se vad orken faller mig på;)

Darling är påväg mot Näshulta för att lossa idag och väntas inte åter förrän imorgon någongång så har kvällen helt för mig själv;)


Kommentarer
Postat av: Marita

Hahaha...vilken skräckinjagande kisse....)

2010-05-24 @ 21:47:41
URL: http://ritamang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0