Balkongkisarna...



Om ni kollar det lilla fönstrer ovanför dörren så står det liiite öppet... 2styck katter, en styck avrt lurv och en styck liten fläckig, hade under tiden jag va iväg tagit sig upp och ut på balkongen... åååå...
Jag kom hem och satte mig på toa, men möttes bara av en tjock grå katt, alla brukar annars komma och vilja hälsa när man kommer hem. Sen hör jag kattjamande och jag ropar lite och då jamas det ännu mer, så när jag va färdig på toan så tog jag en kattjakt, men den gick ganska fort...
Det lilla fönstret har stått öppet senaste månaden iaf och dom har ju inte tagit sig ut innan, men man ska aldrig säg aldrig me de små liven;)

Får hålla det stängt et tag tror jag... haha...


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Haha okej, vad kul! =)

2010-05-24 @ 20:53:16
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0