Morning...

Fan hann stava fel 3 gånger bara i överskriften... känns som en bra dag då?? Haha...

Känns som om den här bloggen kommer bli mycke.. idag ska jag... idag har jag... idag hände... imorgon ska jag... nästa vecka ska jag...

Känns som om den kommer bli tråkig och händelselös, men får väl försöka göra det bästa av det.haha.

Ska iaf äta frukost så den lilla i magen växer och mår bra=) och så ska bebis i stallet också fixas och må bra sen=)

Ska ta och leta fram kameran i den andra lägenheten så jag kan börja fotografera lite och ringa onoff så jag kan få fixat min dator med. Sitter ju alltid på killens numer, men om jag ska blogga lite så kan det vara bra att ha en egen;)

Ska inte tråka ut er med massa groll... hörs sen=)

Kommentarer
Postat av: Jen

Grattis till den kommande "lilla"/"lille", gud så roligt! Kramar

2010-03-08 @ 12:21:12
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fiiin blogg! ;)

2010-03-09 @ 15:06:17
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0