Trimmerwomen...

Ja det har varit jag nu ikväll. Va ute i hagen och körde med trimmer under nedersta tråden så jag kan flytta ner den imorgon så hästarna kan få gå där oxå och äta mer gräs. Eftersom höet verkar vara dåligt så vill jag att dom har mer gräs på dagarna så blir det nog att jag åker och köper små vanliga torra höbalar nu under rötmånaden tar sitt slut...

Eller om det kanske är bättre att öppna balen ute så det regnar på den och kyls på så sätt????

Någon som vet?

Nu är iaf min kvällsmat färdig i micron, blev så avancerat som varma mackor med ketchup, oregano och ost på;) och till förrätt en glassbåt som min syster lämnade här innan=)


Kommentarer
Postat av: L

Tacktack :)

2010-08-12 @ 21:29:18
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: det vare oxå :)

2010-08-12 @ 23:46:26
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0