Halsbränna.....

Vaknade vid strax efter 3 och behövde gå på toa vilket är ganska vanligt nu under graviditeten, men halsbrännan kröp sig på när jag kom tillbaka till sängen och då kunde jag ju inte somna=( så nu sitter jag här och provat alla huskurer typ...

Började med en samarin brus, fortsatte med glass, mineralvatten, sötmandel och havremjölk.....

Någon som har fler husmorstips???

För jag tycker ju det är så roligt att vara vaken på natten=( Inte alls... här finns inget att göra ju och inte heller när man bara har markkanalerna = 1an 2an 4an och 6an..... otroligt inspererande program där på nätterna...

Ska iaf krypa ner i soffan och hoppas att jag kanske somnar till dessa uttråkande program...



En styck katt vaktar om natten;)

Kommentarer
Postat av: Marita

Mandel och rå potatis hjälpte mig båda gångerna...:)

2010-08-13 @ 19:51:37
URL: http://ritamang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0