Time to work....



Fast får inge betalt för detta jobbet. En styck trädgård ska rensas färdigt här ute. Vi är visserligen 8 som ska hjälpas åt, men tycker de andra e ganska dåliga på det. MEN jag ska inte dra alla över en kant för här e någon som har varit ute o klippt gräset ett par gånger och rensat runt komposten=)

Wiiiii...

Jag klöippte nog gräset ett tiotal gånger och rensade uteplatsen från ogräs, men sen när jag märkte att ingen annan (läs de flesta) gjorde något så tröttnade man ju.

Men nu växer snart trädgården igen om man inte gör något så jag får ta ett ryck änmdå... ;)

Så det är vad min dag kommer att gå ut på typ. Rabbit ska självklart få vara med=)


Kommentarer
Postat av: kajsapa.blogg.se

tack ! :D



jag änvänder nånting som heter picasa där jag göra min colage, ladda ner det på picasa.com kostar inget :D

2009-09-16 @ 12:20:07
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0