Saker får ben...

Och det måste verkligen vara så för inte att någon tar det eller lånar det på obestämd tid???

Neee, inte då. Men då undrar jag verkligen hur en slägg och en förlängning kan få ben????

Kom till jobb idag och såg att jag fått nya drivhjul på bilen. Wiiii, underbart tänkte jag. Så dom ska ju efterdras efter några mils körande så jag skulle göra det nu vid Brahehus när jag håller rast (hann inte till Ödeshög:( )
så jag tar fram en plastförpackning ur sidofacket där diverse saker ligger i från det att företaget köpte bilen. Där fanns själva mutterhylsan och ett järnrör till förlängning, men inte mer (där ska va någon mer väl?? ) jag orkar ju inte direkt spänna hjulmuttrar på en lastbil när hävarmen e typ 40cm..... det blir tungt. Jag kände iaf på muttrarna och ingen satt så löst att jag kunde skruva mer med min fina anordning.

Men ska ta ett tag när jag kommer till Sthlm och ta stången man fäller hytten me o se om den går att använda som förlängning eller om det är någon som har i någon av de andra bilarna.

Sen har jag även haft en slägga liggande i sidofacket, emn den är alltså oxå väck.

Så det är en förlängning = ett järnrör, en slägga som fått ben och Dessutom har ficklampan i bilen skruvat ihop sig själv...

Asså... spökar det här eller???

30 min kvar på rast, hade gärna svarat på kommentarer om det inte varit för att internet va väääldigt segt här på höjden... Men jag fixar sen. har många timmar i Sthlm på mig att fixa. Ska börja jobba vid 20.00, lastningstid 21.00 och avgång vid 22.00 om jag inte fattat något fel. Ska dubbelkolla allt i morgon.

Men det kommer gå super. As usual=)



update:
eftersom internet inte fungerade alls ett tag så lider rasten nu mot sitt slut och resten av färden mot Stockholm börjar.




Kommentarer
Postat av: joakim

inte kul när saker försvinner vet hur det e älskling pusss

2009-09-14 @ 03:45:33
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skillnad på om personer verkligen snor eller om personen ljuger för att göra sin blogg mer attraktiv. Oavsett så sårar det att skriva sånt..

2009-09-14 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0