Nu blir det ett par timmars sömn...

innan det är dags att rulla in på Beckers och få lossat ca 30 ton färg och dylikt...

sen ska jag rulla till Falkenberg och sova, lasta duscha och äta typ innan färden mot Sthlm börjar igen.

Ska printa lite papper från min färdskrivare med och räkna ut hur mycke körtid jag har kvar så jag säkert hinner till Falkenberg för det hade varit allra skönast att sova i en stad man känner till lite och där man dessutom ska lasta upp bilen i sen.

Om ni bara visste hälften av alla regler och lagar vi chaufförer går efter. Kör o vilo tider, vägarbetstidslagar o massa o i dessa är det olika regler som egentligen går emot varandra, men det är kör o vilotiderna som väger tyngst.

Puh. En hel vetenskap.

Så det ska jag räkna ihop lite för maximalt 10 timmars körtid a´max 4.5h mellan mina båda dygnsvilor osv osv....

06.00 rullar jag in på området.... fun fun...


Kommentarer
Postat av: Maja

Det är väl bra att ni har regler! :)

2009-09-23 @ 12:47:31
URL: http://majaanna.blogg.se/
Postat av: Thomas

Regler är till för att brytas,

DET är värre att bli stressad av reglerna än att jobba mycket.

2010-01-17 @ 12:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0