Hungrig!!!

Står i Skärblacka (Klinga) och har tankat och ska hålla min sista 30 min för att nolla körtiden. Är grymt hungrig med men med min otur så slog OKQ8 igen sina portar kagom 24.00 när jag rullade in här=(

Hur störigt som helst.

Jaja, blir väl Mjölby då eller något. Tänkte ju köra via vimmerby för den e nog lite närmre men får se vad magen säger. Vill ju inte behöva stanna 15 gånger på vägen för att äta juh.

Hade velat ha kyl i bilen så kunde man haft lite saker med sig, men denna Scanian jag kör är inte utrustad med det =( En dag kanske man har "sin" bil igen och då ska jag sätta in kyl om inte en fast monterad iaf en sån som man pluggar i cigguttaget, men ska jag inte köra denna bilen alla turer så orkar jag inte bära med den varje gång.

Lite bekväm e man allt;)

Nee, ska kolla kartan lite på Eniro o se vilken väg de resp Hitta rekommenderar till Hjältevad. Sveriges Metropol;)

Va skönt att komma iväg så tidigt från Märsta så jag hinner sova ett par 3 timmar vid Hjältevad innan jag ska lossa 06.00. Sen behöver jag nog inte sova mer förrän till kvällen kanske=)

Ha en fortsatt trevlig natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0