bleach...

Ja nu är badet avklarat, ben rakade, kropp peelad och nu sitter jag med nyblåst hår med skenor i munnen. Sitter med Dentway´s tandblekning i. Va ett tag sedan nu så kändes det va dags.

Funderade på en sak när jag blåste håret... blir jag mer blåst än vanligt då???

Kom fram till det enkla svaret: Nej, jag kan inte bli mer blåst;)

haha...

Väntar på at Darling ska sluta jobb nu så vi kan åka o hämta bilen som har varit hos doktorn och åka o handla. Tänkte göra kassler i ugn med ananas. Va så grymt sugen på det häromdagen så nu får det bli.

Synd lillkillen är hos son mamma nu för han älskar den maträtten. Är något speciellt med smaken=)

Ska se om jag kan lägga upp någorlunda recept sen kanske och dokumentera med bilder=)

Har ju faktiskt en kamera nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0