Det finns faktiskt provrum???!!!

Blev lite ställd när jag va på Gekås igår.

Jag kan tänka mig att dra på mig tröjor eller så utanpå mina egna kläder för att se hur det sitter. Alltså i butiken då och kolla i en spegel.

Döm om min förvåning när en liten halvmullig blond brud med relativt fett hår ställer sig inne på Gekås framför en spegel och TAR AV SIG byxorna för att prova leggins....

Men hallå... där är ingen kö till provrummen som ligger typ 20 meter bort....

Någonstans går väl gränsen.

Jag tycker det är ok att dra på kläder utanpå det man har på sig för att se på ett ungefär, men att stå o strippa i en butik?????

Neee, där sätter jag verkligen min gräns!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

okej, varför ska du sova nu :O?

håller på att göra mig iordning till skolan.

2009-10-02 @ 07:00:00
URL: http://jessicaaal.blogg.se/
Postat av: Maja

Nej det håller jag med om. jag provade en jacka i butik igår men att göra som hon. ohyfsat! Hoppas allt är bra med dig

2009-10-02 @ 12:05:13
URL: http://majaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0