Utmärkelse



Fick en utmärkelse av min kusin
Marika. Hennes motivering löd:
Hilea : Min andra kusin som oxå har en viktig del i mitt liv. Så gå in på hennes blogg och läs om hennes liv..

Så nu ska jag ge den vidare till 10 stycken andra, då hon redan valt 5 stycken som jag ville välja med så får jag hitta några andra. De 5 jag fick välja bort va:
Wysteriia, Sandra, Jennica, BlueVelvet,Catwalkqueen.

Så dom 10 jag väljer ge utmärkelsen till är:

Angelica: En blogg med massor av bilder och det är alltid lika underbart=)

Stylish-B: En tjej som skriver om mode och sitt liv och som jag även träffat i verkligheten. Trevlig blandad läsning.

Shingela: Angela och Shiro skriver om sitt liv och återförening

Malin: Skriver om sitt liv och jag tycker det är en trevlig blogg att följa.

Baybare: En grymt rolig kille som skriver om allt möjligt.

So fuckt: En galen norrlänning vars blogg jag nyligen börjat läsa och finner kul med mycke självkänsla och skön nivå.

Marina: Svägarskan som skriver om sitt eget privata liv och bilder på familjen.

MizzRaven: Skriver om sitt plugg och liv och även en del sport... mest fotboll...

Joakim: Darlingen måste ju även han få en utmärkelse, fast han e lite dålig på att uppdatera...

Min sista utmärkelse går till de övriga uppe i inlägget som min kusin redan gett utmrkelse till. Så titta in på deras bloggar oxå=)

Kommentarer
Postat av: Malin

vad du är gullig! :) Tack Tack! :)

2009-03-20 @ 18:25:15
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: MiA

MAN TACKAR SÖTNOS*

HUGIES<3<3

2009-03-21 @ 19:14:23
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: joakim

tack min älskling...

2009-03-26 @ 11:01:33
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0