Skitig fakta...



Ja det är så min dag ser ut nu... Jag som trodde jag va skonad från dessa sjukor, men ack så fel jag verkat ha. Kan ju hoppas det går över lika fort, men ska verkligen försöka kurera bort alla sjukor nu genom att vara i soffan och vila upp mig. Hoppas bara jag mår bra på ons då det blir tatuering, annars får jag flytta fram det igen:(

Darling e ju på möte på sitt jobb så jag och lillkillen är hemma, fast jag har spenderat mesta tiden på toa. Lillkillen va så söt innan, han kom in till mig när jag satt med huvudet framåt i mina armar typ och mådde illa. Då klappar han mig på ryggen och frågar: Hille, vad e d?? Jag svarade att jag mådde inte riktigt bra... Då klappar han mig lite till på ryggen och svarar med ett gulligt: Ahwwww... haha... gulligt att dom små märker man inte mår hundra.

Så nu har jag ringt och sjukat mig för första gången på över ett år, om man inte räknar med när jag opererade mig, men det visste dom ju någon månad i förväg. För egentligen bär det av till Sthlm idag, men 60 mil i en lastbil kändes inte sådär.

Lillkillen har ätit makaroner och köttbullar, va det mest avancerade jag kände för att göra just nu och stackaren fick äta själv å jag verkligen inte känner för att äta... :(

Neee... Nu tycker jag ni fått höra nog om mitt skitoga liv... haha

Kommentarer
Postat av: jossan

thih pizza är typ bäst (a) haha okey, jag har däremotinte ätit det på skitlänge! gotti :D

2009-03-08 @ 15:00:49
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

okej, ja det är bara beta på haha :) några du verkligen vill se?

2009-03-08 @ 16:52:39
URL: http://corneliaframmin.blogg.se/
Postat av: dana

Jo det blev en toppen kväll:)

2009-03-08 @ 17:02:50
URL: http://dddana.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

haha okej, det låter ju härligt:) jobbigt att du har blivit sjuk. hade feber för nån månad sen och det var ärligt talat min död haha. nej, jag har inte gjort så mycket. bakade faktiskt bullar idag =) självdå? kram

2009-03-08 @ 18:25:16
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0