Poly Color....

Ja jag har ju idag även tonat håret igen. Va ett tag sedan sist och va så grymt nöjd med den toningen då den har hållt väldigt länge så jag körde samma märke igen, fast en lite mörkare färg. Just nu är håret blött så jag kan inte visa er det, men kanske blir det en outfit imorgon med om jag får gjort något på dagen innan jag ska iväg och jobba.

Sånt vet man ju inte förrän den dagen kommer... haha.

Tänkte trots att jag ska jobba sent imorgon att jag ska hålla kväll ganska snart för jag pallar inte vara uppe mer. ibland är det väääldigt tråkigt att vara vaken. haha.

Sov gott sötnosar där ute ;)

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar. Nej det går riktigt bra faktiskt :) Jag är en sån där människa som inte kan gå i "Vanlig" skor så jag tror mina fötter vant sig vid höga klackar. Alla skor jag har är dessutom väldigt sköna att gå i trots deras klackar. Förutom de 15cm höga vill säga :P De är lite besvärligare tyvärr..

2009-03-23 @ 23:46:35
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0