Otroligt nog i tid...

Ja jag är redan hemma i lägenheten och ska försöka sova. Hur det ska gå att sova såhär tidigt vet jag ju inte, men jag ska ge det ett försök och sedan ska jag försöka svara på era kommentarer oxå när jag vaknat. Måste ta mig ner och träna oxå på dagen. Alldeles för dålig med det nu. Fy på mig.

Hoppas ni får en bra morgon tilla vi hörs igen=)

Och förresten. Våren har kommit til Sthlm med, såg gula små blommor utanför lägenheten på Gullmars, emn glömde ju fota dom:( Får komma ihåg nästa vända... :)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: sværmor

hej hoppas allt e bra med er alla ,dom blommorna har vi haft hær i tre veckor nu ;) de e vår;););)

2009-03-18 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0