On the Road...



Ja nu ska jag börja köra igen efter rasten på ödeshög. Inget rån denna gången iaf och jag såg inte det rånet på  bilden heller och det är jag väl ändå ganska glad över.

Lassabilen har fått mat i sig och ska klara sig en bra bit nu innan den behöver mat igen, typ till Skånes Fagerhult på nedvägen;)

Blev ju inga stuprörsjeans då Helsingborg ligger lite efter och inte hade fått in dom på JC ännu... grrr, men ska se hur länge jag sover om jag kanske kan åka till Haninge imorgon och tjacka läget. Sthlm är ju lite mer före... haha...

Ha en bra natt alla. Löning nu ju, men vi bytar datorsystem på jobb så våran lön kunde bli någon dag försenad. Men jag är ändå inte hemma förrän på torsdag och kan skicka iväg alla räkningar så mig gör det inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0