Noll kul...

Har nada kul att blogga om idag...

Sitter i soffan och dricker en 2.8a, äter pepparkakor och kollar på tv...
På min ena sida sitter en sovande Darling och på den andra en sovande tjock grå kise...

Har varit jättedum med fr jag har bitit ner alla naglarna nu... GRRRRR!!!!
Fattar inte att jag inte kan ge fan i dom hela tiden.

Fick ju en utmaning av min kusse för et tag sedan så kan ju kanske göra den och se om det går att fota det jag ska tävla ut och fixa det med kanske??

Japp, så blir det.

Har lagt ut lite saker till salu på Tradera nu med, men funderar på att kanske tävla ut lite med. Det är ju trots allt begagnat, men kan man sälja begagnade saker måste man väl kunna tävla ut det??? Man behöver ju inte vara med och tävla om man inte vill vinna det.

Eller vad tycker ni???

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh TACK va glad jag blir =)

2009-03-31 @ 21:37:48
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0