Ett par veckor till...



ser naglarna ut såhär=)

Bilden är klickbar för er som vill se dom i större format.

Nästa gång är det ju en kompis till mig som ska göra för då har hon precis gått utbildning och behöver folk att öva sig på.
Så bor ni i närheten av Hörby så säg till. Unde4r vecka 28-30 typ har hon praktik innan hon avlägger prov.
Det ämne hon kommer arbeta med heter UV-akryl.
Jag har ju akryl på mina nu för gele biter inte på mina naglar, men vet dock inte vad det är för skillnad på UV-akryl och akryl, eller om det är samma.
Om man orkar kan man ju alltid googla det, men jag har inte ork eller tid till det nu.

Kör en Mercedes idag som jag inte alls tycker om, man blir lätt bortskä,d på jobb;)
och tänkte inte på att jag kanske skulle ta laddare till datorn när jag tog sängkläderna i min lassabil så batteriet håller väl ett litet tag iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0