Periodare...



Ja det är dags att jag inser att det är så det liger till...
Ibland går det ett par timmar emellan sen kan det gå någon månad...
Nu är det så längesen att jag faktiskt inte minns riktigt när det va...
Dags att sätta igång igen...

Ska kanske kopiera över lite kort så jag kan lägga ut när jag är i lassabilen, men blir ju aldrig av.
Har ju hunnit med en del... o fortfarande har jag inte lagt ut vidare mycke sen bulgarien.

Ska ta en update på det snart...

Snart semester med, då blir det iväg en sväng... underbart...
Underbart att vara på ett underbart företag där det mesta alltid går att lösa på ett eller annat sätt...
På tal om det så är det ju snart lön igen... =) mycket bra... den tar slut alldeles för fort trots att den är aningen bra...
Men man lever på sina tillgåmgar, så ju mer pengar man har ju mer slösar man...

Mycke blir det på bilen... bara massa som behöver bytas. Här näst drivknuten, så där försvinner ett par tusen till. Hoppas verkligen det inte blir mer på den...

Nu ska jag plocka lite och sen dags att göra vanliga saker... ;)

Have fun så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0