men ooohhhhhhh.....

Vart brukar ni hitta era bakgrunder och header... Då jag inte kan göra en header själv (för jag lyckas bara spara den som photoshopfil och lyckas då inte ladda upp den på blogg.se) Men hade gärna haft en lite mer personlig, som sätter min prägel på den och som känns jag...

 Inte för att något känns jag just nu för jag har tappat den mesta gnistan just nu. Måste bara komma igång att träna igen!!!! Har inte satt något som nyårslöfte... men det är något som jag bara måste göra...

Men snälla ge mig tips på var man kan hitta bakgrunder och olika headers. Helst gratis då;) Eller hur faen man får photoshop att funka... hihi...

Kommentarer
Postat av: Marika

ja jag tyckte det smaka annorlunda...Vet att det finns olika bakgrunder på bigoos men du kan använda en snygg tapet som bakgrund me:)Eller be någon göra din header o hela kittet:)

2009-01-07 @ 22:25:16
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet

jag tycker att din header är för liten och opersonlig... men det är ju en smaksak!



SV: Tack för tipset, för om man tittar på omslaget till filmen så ser den ju jättebra ut. Inga bra filmer att rekomendera...skräck alltså?

2009-01-07 @ 23:26:56
URL: http://www.bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0