Ändå inte nöjd...

Men nu orkar jag inte mer, men för att inte kunna något alls i PS så tycker jag att det gick ganska bra. Om ni inte fattade så pratar jag om min header;) Men färger stämmer inte alls ändå, men ska engagera mig mer en annan dag nu när jag faktiskt iaf lyckades få ihop mer än en bild i samma ruta och spara det i ett format som Bloggen tog emot.

Nu ska jag försöka sova för jag ska upp kl 07.00 för då kommer det en snickare hit och ska fixa det sista på våran lägenhetsdörr, sedan bär det av mot verkstaden för att få på dubbdäck på fälgarna till hästsläpet och därefter bär det av till Kingelstad och fixa hästsläpet. Äntligen.

Så sov gott nu allihopa.

Men först några oldie kort;)


Under min tid som hästskötare hos Sophie, typ 2002...


Sabbatsåret mellan 9an och 1a året på gymnasiet, typ 1996-97


Jag och Nina när jag bodde i huset i Falkenberg, typ 2001

That´s all folks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0