Ödeshög

Ja efter 3h och 45 min körtid typ så håller jag nu min rast i 45 min på Ödeshögs rasta.  Som chafföt måste man ju hålla rast och sånt fast man inte är trött eller något, men snart är det färdigt och dom sista timmarnas färd mot Stockholm börjar. Men det går ganska för sig. Blir som en vana att sitt i lastbilen och lyssna på ljudbok när det är mörkt ute;)

Ja ljudböcker går det åt en hel del. Just nu lyssnar jag på Jens Lapidus - Snabba Cash. Handlar om Stockholms sätt att samla snabba cash, om hur mycké pengar egentligen betyder i den undre världen. Knark utgör en stor del av dom snabba pengarna som går runt.

Funderar på att börja recencera alla ljudböcker jag lyssnar på, men är lite kass på att formulera bra, men man kommer väl kanske in i det efter ett tag.

Nä, nui får jag köra. Vem vet, jag kanske ktom kan bjuda på bilder från Stockholm imorgon. haha. som om ni aldrig sett det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0