Foodtajm...

Ja nu är det dags för mig at äta lite mat i väntan på at jobbet kan börja. Ska nog föröska sova lite til sen med. Det blir en grönsakslasagne från Willys som jag va borta och köpte precis. Faktiskt riktigt goda och billiga=)

Pallade inte promenera något idag heller med mitt skoskav, så nu har jag inte tränat eller rört på mig sedan i ons... dåligt av mig, om man inte räknar i lördags när vi va ute i snön och röjde=)

Men imorgon då jäklar ska jag ner till gymmet=)

Och så är det dags att börja tänka på semestern i sommar. När ska Ni ha semester???

Kommentarer
Postat av: dana

ja verkligen är sjukt leess på skolan asså:(

2009-02-23 @ 16:38:22
URL: http://dddana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0