Det var denna dagen...

Ska lägga upp lite bilder imorgon, men orkar inte nu för dom är i kameran och där e högre upplösniong och tar sån tid och ladda in. men det kommer. Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Ska gå poängpromenad kl 10 och sen ska jag och Darling iväg och simma. Ni läste rätt : VI... och det va faktiskt han som föreslog... har försökt få med honom ner och träna ett par gånger, men han har hoppat det.

Förkylningen har typ släppt helt nu bara nyser ett par gånger i timmen nu men det överlever jag det med.

Kom från job imorse vid halv 8 så då va det till att sova till klockan ringde 12.00. Dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning för möte på jobb och middag med Darling och ett par vänner direkt efter. Va lite händelser som gjorde att jag helt tappade humöret så vi åkte hem efter melodofestivalen. Men mat och allt va gott iaf och Darling hade köpt blommor oxå;)

Va tyckte ni om melodifestivalen???

Kan ju bara säg att jag fick nostalgitrip med Lili o Sussi... om jag bara haft enm scanner så hade jag visat er varför... Jag och min äldsta syster kläde ut oss jättefint till dom och sjöng eller mimade i mammas tjockaste stickor... vi tyckte iaf vi va lika... då... haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0