Alla Utmanade!!!

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  Read the fucking manual

 ♦ ♦ ♦
Snusar du?
- Nej, har testat, emn tyckte det va fruktansvärt äckligt... (:
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Neee... slutat för typ 2 veckor sedan. Hoppas jag klarar det nu... *puke*
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- Ja! Fast vet inte om man kan kalla det frukost när jag äter vid 4 på eftermiddagen... :P
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Ja, som huvudvittne... :S
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
       - Njae, inte slagit. Men har brottat ner en tjej engång som försökte sig på mig och hon slog väl huvudet ganska så illa... Fats vad gör 13 stygn... ;) *whambam*
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Klart *kiss* 
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Haha, ja på Cypern. En kompis till oss ville ha sig en lapdance... 
Öhhh va ?
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- När jag väl blöder näsblod så forsar det så då står jag med huvudet framåt och låter det blöda tills blodet tar slut typ. Laughing
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Vet jag inte riktigt, men har väldigt lätt för att gråta så det va nog inte så längesen direkt. Crying or Very sad
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Hoppas verkligen jag kan göra det med min Darling och mina vänner. Så inte saker kommer vidare man inte vill ska komma vidare.*hart*
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Japp! B) Cool
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- All you say can and will be used against you in the court of law. :P
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Darling *hart* :*
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Darling det med=)(:
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Mångmiljonvinst??? :D
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Loreál elnett *angel*
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- Ska man bara skriva en??? hmm, Darling, kisarna och hans son. *lavloo*
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- mörk gammeldags rosa med ett stickat hundhuvud på bröstet...*hmm* 
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Jaa några stycken Tummen upp
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Vad hade jag gjort utan??? Razz
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Det händer. Beror på omständigheterna...  *blush*
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Att jag vill vara frisk från förkylningen... Dansande banan
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu? 
- Fortsätta vara handledare åt Darling när han övningskör...
 *zzz*
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos
http://brunettjane.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar om du antar utmaningen:D

Kommentarer
Postat av: Jen

Önskar dig en trevlig helg =) KRAM!

2009-02-13 @ 10:35:37
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Emely

Okej, men ändå vilket roligt jobb :) Ovanligt bland tjejer. Jag har en kompis som var inne på att bli det ett tag. Men då påstod de på arbetsförmedlingen att det inte fanns några utbildningar för det men att hon kunde bli busschaufför ist. Lite knepigt av dem. Hoppas du får en bra dag!

2009-02-13 @ 14:36:04
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken rolig liten lista!! =)

2009-02-15 @ 01:11:41
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0