Husvagnssemester del 1


Jag och mamma klurar förtält till Essi (husvagnen)


Gick ganska bra iaf.


Snyggaste.


Lillkillen fick presenter utav min mamma och syster med barn


Blev mycket glad.


Fråga mig inte...


Verkligen inte... hehe


Invigning av husvagnen i Falkenberg innan det bar av mot göteborg.


Stödben ska lossas.


Lillkillen är fotograf=)


Lillkillen fotar sin Daddy när han fixar han spiderman spruta.


Full rulle från början.

Ja nu har ni fått lite kort om våran semester. ska fixa fler i morgon, men nu ska jag lägga upp bilder från kräftskivan igår och svara på era kommentarer sen sova lite med.


Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

Heejsan :) gjort idag?

2009-09-01 @ 21:59:37
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad kul det ser ut. (tyvärr) är jag inte svensk nog att åka husvagn.. Inget illa menat..

2009-09-01 @ 23:06:16
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0