Have a break - Have a Kit Kat....

eller inte...

men rast håller på kära Ödeshög. Har tankat upp lilla lassabilen så dom inte kör den tom på diesel;) Man vet aldrig va dom där Stockholmarna har för sig när dom kör ens bil...

På tal om Stockholm så måste jag ta mig dit snart nu och fortsätta på mina tatueringar som ska fyllas i och byggas ut lite och så lär det nog bli någon ny med framöver kanske... eller bara ännu mer utbyggnad...

Med en hög piller i kroppen så känns mensvärken ett minne blott.... not!!! men den är inte lika påtaglig iaf. Naproxen är en av de tabletter jag äter under mensperioden... Lite speciellt med den är att man med mensvärk ofta mås illa och har mycke värk i magtrakten... den Vanliga bieffekten med naproxen är illamående... hmm... den tabletten är för mensvärk. hur tänkte dom då???? Eller tänkte dom alls.

Har en annan tanke med som vi märkt hemma. Provade ett nytt diskmedel från Yes. Ett lila som luktar jättegott, men som dessvärre sätter smak... hmm... Darling har märkt det mest i termosen att kaffet smakar som diskmedlet luktar. Yummi, måste vara en delikatess;)

Hmm... skulle lagt upp lite bilder, men den där bildrutan har jobbat i typ 5 min nu så jag får hoppa det. Blir fler bilder senare. Tänkte se om jag kan ta mig ork att börja lägga upp bilder från Campingsemestern för tur som jag har har jag glömt ta ur kortet ur datorn så alla korten e med mig=)

Wiiiiii=)

Herr polisbil körde precis in bland lastbilarna här på Ödeshög. Känns ganska skönt, med tanke på hur mycke stölder opch dylikt som sker utmed vägarna. Särskilt från våran last. Fy fan och vakna och märka att man blivit av med hälften av det man ska leverera till kund.

Eller som en idiot i Stockholm gjorde mot vårat åkeri för ett tag sedan. Den idfioten tog inte bara innehållet i släpet utan han plockade med sig hela dollyn och trailern med innehåll, tyyp saltgurka och ketchup, och försvann. Kollegan min hade ställt ifrån sig släpet för att komma till och lossa med bilen på ett annat ställe och när han kom tillbaka va släpet väck. vem gör något sådant??? Vem kan gömma undan ett stort blått kapelltrailer????

Sinnessjukt, verkligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0