söndag igen...

Ja ännu en tur till Sthlm fullgjord och en myskväll med min Darling hemma. Sov typ halva dagen igår då jag inte ar hemma från jobb förrän vid halv 10 tiden när jag kommer hem en lördag, segt jag vet. Sen stack Darling iväg och hämtade sin bil för han hade lånat ut den och jag engagerade mig at städa en del här hemma. Sen blev det faktiskt pizza, en öl och Epic movie. Men den va inte alls så kul som jag trodde den skulle vara. Men nu har man sett den iaf=)

Idag ska vi iväg en tur till Rusta och kolla lite och till Willys och köpa lite mat och ättika till golvet hemma. katterna har fått för sig att kissa innanför våran dörr till altanen. Vet inte om det har att göra med att det drar där och är svalt och kissa eller för dofterna utifrån eller något. Så det får bli ättika där att prova med. Ska beställa tid snart med och få Tippy steriliserad för hon löper typ hela tiden. Typ med en veckas mellanrum och löper i iaf minst ett par veckor. Hon skriker inta så högt, men hon går och trampar och pratar och så. Synd om henne ju när hon inte får något... ;)

Nu blir det att engagera sig lite, dricka upp teet och iväg.

Kommentarer
Postat av: Marika

Var e bilderna som du lova du hade...Dom du hitta...Vill ju se:)

2008-09-28 @ 15:07:49
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Det var en casting hos en mindre agentur, får se hur det gick i veckan :)

2008-09-28 @ 15:23:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: MiA

Det är som de markerar revir iomed att tösen löper så är det hennes sätt att säga kom och ta mig. Gnid in med citron med, de gillar de inte alls, men akta så hon inte finner ett nytt ställe att göra det på, bättre du pratar med vet ang sterilisering. Lycka till.... =)

2008-09-28 @ 16:32:39
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0