jobb...

Ja nu är det mindre än en timma kvar innan jag åker till jobb. Ska om biltema och köpa en laddare med så jag får åka aningen tidigare med. Men har iaf lagat mat och fått ätit lite. Spagetti och köttförssås. Gott. Är så duktig nu med att jag lagar lite extra så jag kan ta med mig till jobbet oxå. Så man får i sig någon riktig mat där uppe med.

På fredag när jag kommer hem så blir det först lite sömn, sen hämtar jag Liam på dagis och sen när Darling kommer från jobbet så blir et Tropikariet om dom inte hinner stänga för då får vi ta det på lördag ist=)

Neee... nu ska jag packa och krama på min Darling lite medan Liam har tagit fram sina leksaker och leker lite inne i sovrummet.

Ha det bäst så länge.


Kommentarer
Postat av: cippe

och gott vaR DET med mat mummms du är duktig min älskling

2008-09-17 @ 21:11:51
URL: http://[email protected]
Postat av: MiA

Det är kul, men det tar mycket tid av en.

Skönt att jag kan plugga när Hulie är i skolan. Är duktigt diciplinerad när det gäller sådant, annars är det lätt att man gör ngt annat. Din tid kommer med, passa på och njut av livet som det är. Kram :-)

2008-09-18 @ 16:49:16
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: susann bryde

hej hoppas allt e bra med er !!!! hær e de bara kanon livet leker ,,ser fram i mot den 4 fan vad øveraskad han kommer till att bli ,,hahhahahha kram på er alla mina små duvor

2008-09-19 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0