räkningar

Har precis sorterat undan och fixat med räkningar och massa annat. Blir mycke som ska kollas upp med hus och rättigheter och sådant. Komemr bli väääldigt mycket jobb och väääldigt knpert en tid framöver om det nu blir vi som köper, men vem vet?? Är där inga värre fel på huset så kan man bo i det som det är ett tag.

Fixa iordning lgh lite och sedan hyra ut den i andra hand ett tag så man få igen lite pengar på den med. För det är helt fel tid att sälja nu juh. Men förhoppningsvis så är det bättre om något år. Men till en början så kommer det bli tajt som bara den. Blir nog så många extra turer jag bara kan till Sthlm för att klara det. Men det kommer bli jättebra där iaf. Som ett mellanläge i ett X antal år till man förökat sig och vill ha stor gård=) om jag inte hittar stall och så på bra avstånd för då kan jag hoppa gård och ha mer tid åt huset ist=)

Finns mycket visioner i min lilla hjärna;) Den är nog större än jag själv tror. Rymmer sig mycket viktiga saker som kan vara bra att ha där inne. Men det är inget jag orkar engagera mig åt nu utan nu vill jag bara läka ihop så jag kan jobba igen och tjäna pengar... hehe... utgifter har man gott om på något konstigt vänster...

Apoteket har jag inte kommit iväg till ännu, regnar ju ute, men Darling jobbar inte så länge till så då ska vi åka ner ist. Ska iaf ner nu och kolla tvättid och så=)




Kommentarer
Postat av: Jen

Va? har du opererats? För vad? På citadell ser jag, där har man ju vart ;) Puss

2008-10-25 @ 13:48:01
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: MiA

Ahh, köpte min svarta ögonskugga där med,, kanon bra faktiskt.. sköt om er=)

2008-10-25 @ 19:06:46
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0