Op dags

Utsikten från rummet, ut mot Ven och även på bryggan där Darling rastade sin hund förr i tiden. Synd han inte har den kvar...



Sen va vi ju båda tvungna att prova inredningen juh... hmmmmm...... Ingen kommentar på det tack. haha.




Även Darling slumrade en del efter Op när jag låg som en död sill i sägen typ. Men så söt att han stannade kvar nästan hela dagen=) Va bara iväg medan jag va innne på op typ.



Sådana här tavlor har dom på många ställen på kliniken. Tycker dom är jättefina. Har ju fotograferat en hel del FAN så funderar på att ta och måla av dom bilderna i detta stuket. Eller så kanske jag ska be Mimmi och fixa ett par när jag står modell för henne. Får se. Gillar dom skarpt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0