om du bara visste vad jag vet...

Vaknade för ett par timmar sedan. Behövde ju sova lite om jag ska orka med natten. Blev ändrade planer för idag så ska hämta lillkillen på dagis ändå kl 16.00. Vill gärna att det stannar så nu med. Fast Darling slutar nog lite tidigare idag så han är nog med när jag hämtar ändå. Ska åka iväg och handla lite så vi kan äta sedan, dock vet jag bara inte vad... hmmm.... måste vara något som går ganska smidigt med eftersom jag ska till jobb sen med.

Men får ta det när jag kommer och ska handla. Har haft en del upplyftande samtal idag=) Är underbart när saker går på rätt håll... hihi...

Ha det bra så länge...

om du bara visste vad jag vet...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha ibland är dina meningar verkligen underbara...snacka om förvirrad :) I like it. Hoppas du mår bra snäckan vi får ta o ses nån dag. ikväll ska vi ut på stan o ta några glas vin jag o frida..hör av dig om du vill med pussssssssss

2008-10-16 @ 08:17:37
Postat av: hille

sv sophie: haha... va du bara klagar.... ;)



kom ju från jobb idag så är väldigt seg, men messade dig innan men inget svar=(

2008-10-17 @ 23:06:20
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0