nattuggla

ja det har man lätt blivit nu... vaken dag som natt och sover när jag är tillräckligt trött typ. Glömde apoteket idag så jag ska försöka klara mig med Panodil... hmmm... Skit oxå...

Spelar iaf lite bingo ocg så och fördriver lite tid. Darling kör till Norrköping i natt så ska ringa honom kl 02.00 och se så han håller sig vaken=)

Har för övrigt varit rnt och kollat på några hus idag. Ska ner och prata med dom imorgon om ett av dom. Tror det kan bli ett bra kap och mycket mer plats för oss och ett eget rum för lillkillen med=) Går ju på varandra i denna lilla lägenheten som det är nu och ingen ork har man att renovera heller för man har för mycke saker på alldeles för liten yta.

Men som sagt det går framåt iaf, dock inte på bingo=(. Inte lika mycke tur nu men har inte satt in mer pengar så spelar bara upp det som va där innan.

Duschade idag iaf och det va grymt skönt, emn vill kunna skrubba  mig länge juh...

Kommentarer
Postat av: Sophie!

Har du opererat dig nu igen? blev det bättre? Hur mår du? Inte ska ni väl sälja er lägenhet nu i dessa tider...eller jag kanske fattade fel? Den kommer vara värd sjukt mkt mer sen. Men när ni iaf hittar hus så måste ni bo hör någonstans :)

pussspusss

2008-10-24 @ 08:14:15
Postat av: hille

Jag hoppas verkligen att det blir bra nu... trörr på denna eviga smärta. haha. Ska inte sälja nu, bara köpa isf;) pusspuss klart vi stanar i närheten.

2008-10-24 @ 11:11:13
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0