hej hopp...

Idag ska lillkillen va på dagis lite mindre. Dels har ju alla barnen lov så verkar inte va lika fullt på Dagis, men han vill ju dit och leka lite. Alla hans kompisar han får från dagis bor ju lite på fel sida för våran del om man säger så. Men sen idag blir det iaf bio och på tors ska vi uppåt landet en bit och träffa många barn=) synd man har så långt iväg bara. Har arbetskollegor neråt malmö med med barn, men det är ju oxå en bit att åka. Men men, får ju bli som det blir så länge. Ska kolla på huset imorgon, men vet inte än hur eller om det blir något med det. Kanska bättre och stanna i det vi har nu i nåt år till och sedan kunna satsa på något större och så me. Har ju en hel del övriga planer som ska gå i lås och så först. Men men.

Ska nog boka tid att tatuera mig i Sthlm på House of Pain i Hökarängen. Arbetskollegan e bundis där så tänkte åka med han dit en dag och bygga ut den jag har på benet lite grand. Ska iväg nästa vecka hoppas jag och bygga lite på den på ryggen, men det gör jag ju här hemma. Det är redan ritat och färdigt, men den på benet tänkte jag dom skulle få rita direkt.

Ja ja, nu är det dags att hämta lillkillen på dagis och iväg på bio. Ska kolla på Lilla Spöket Laban=) Han ville så gärna se den, sen att jag gärna vill se Mamma Muu och kråkan, men kommer fler tillfällen att gå på bio ju. Sen är det matlagning och föreningsmöte efter det. Men skönt att ah något at göra som inte är tungt, klarar ju inte av det för tillfället...

Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: Joakim din ölskling hehe

hej min underbara tös!!

tack för en trevlig dag med dig och liam ni är för underbara .....



nu har ju jag en blogg jag med =)

litta kul med blogg faktist haha

puss på dig love you

2008-10-28 @ 16:08:38
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag tyckte att det var en väldigt knepig film :P Tror inte jag kommer se den igen iaf..haha :D

2008-10-29 @ 00:36:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Maria

Vi hade det mycket trevligt! =) Såg du bilderna på modellerna vi hade i fredags? Vi kommer att använda oss av dem igen, men vi kommer såklart att göra dem annorlunda.

2008-10-29 @ 11:41:50
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Marina

Var filmen bra igår?

Ha en bra dag!

2008-10-29 @ 12:36:08
URL: http://marinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0