gone lost forever...

Orkar inte skriva så mycke nu.

Bion igår va riktigt bra, skrattade massor. haha. Spöken är ganska söta;) Nu är det bara mamma muu kvar... haha.. när jag jobbade förra sommaren så lyssnade jag på den förljetången på¨radion varje dag=) skrattade liak mycke varje gång..

Mamma muuuuuuuu..... e det duuuuuuu..... muuuuuuuu

Idag va vi på fredriksdal och promenerade och kollade även upp lite om hur vi går tillväga med väggen vi vill ha ner och så. Hoppas det inte blir en vidare dyr historia med alla anmälningar och allt man ska göra om den är bärande. Mycke hit och dit. Grrrr....

Nu ska vi kolla på Farväl Falkenberg. Har fortfarande inte sett den och det är skam då hälften typ av dom som medverkar är gamla vänner till mig från tiden jag bode där. haha... det va då det...


Kommentarer
Postat av: Jen

Farväl Falkenberg e väl typ den sämsta filmen ever ;D Hur går de med dig? Bättre? ..

2008-10-30 @ 09:49:00
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0