fantasi...

Folk bara måste ha otroligt mycke fantasi att lägga ut bilder och inte skriva varifrån dom kommer. Finns Copyright på bilder och kallas stöld om man plockar från olika sidor. dessutom så är det ganska lätt om man har lite kolla att se varifrån dom kommer. men men. låt dig beundras och förföras och lev dig in så du tror dig själv. Bra motto??? Jag vet inte. Jag håller mig till fakta. hahah...

Bara patetiskt ju, men en del måste nog leva lite i en fantasi av att livet är sådant som dom i sin vilda fantasi tycker. Jag tycker bara det är skrattretande.

Mitt liv är en verklighet. Just nu är jag sjukskriven och får inte göra så mycke. Killen har jobbat idag och somnade i soffan medan jag gjorde te åt oss... ;) Igår kollade vi på saw II och saw III och sedan på Min fröken är en alien... lr ja, Darling somnade typ i början på saw III men jag fortsatte kolla. Somnade väl vid 3 vaknade 4 av Darlings klocka och väckte honom och sen sov jag vidare till typ halv 10.... inspirerande... eller inte....

ibland blir det en väldig röra när man skriver för det ibland är så frustrerande med en del saker man reagerar över. Att man bara orkar hålla på. Man säger att man inte ska bry sig, men något där inne gör att ma n stör sig hela tiden... hmmm... tur man själv har koll på det man behöver och bra kontakter uppåt så man kan ta redan på allt man verkligen behöver...

way whooott... mina ord för typ skit samma...

Kenth och Linda har köpt en vovve... =) försökte fånga den på bild, men den kände inte alls för att avra med, men här e ett par iaf, trots att dom inte är så bra... hehe




Kommentarer
Postat av: Jen

Nja, sådär om jag ska va ärlig. Men blir ju bättre med tiden =)

2008-10-25 @ 19:28:18
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Tess

haha störd du e. men du kan ju bränna några och sedan köpa ett par nya =) WIHO!!!! Jag älskar mina helt klart.

2008-10-25 @ 19:49:45
URL: http://tesslounge.se
Postat av: Tess

Opps fel adress hahah.

2008-10-25 @ 19:50:18
Postat av: Wysteriia

neeej vilken sötsak :D



Svar: Nej 550:- kanske man inte har bara sådär :S

2008-10-25 @ 22:32:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0