chockar...

Tredje inlägget för idag. Det ni=)

Sitter hemma hos Marina och Fritte och passar barn för vi skickade ut dom på staden. Lillkillen somnade för ett bra tag sen så det är bara lilla tjejen som är vaken nu. Va massa god mat och kaka=) tackar för det.

Imorgon är det sista turen till Sthlm innan op sen är det lugnt ett par tre veckor. Vet inte än hur löänge jag behöver gå hemma. Jag kommer klättra på väggarna. Haha. Darling kommer iaf de första två veckorna få ta hand om hemmet helt själv och jag får ägna mig åt datorn och tv. Kommer nog bli många filmer under den tiden. Haha

Neee... nu ska jag ta en cigg och sen kolla på film. Än är det Teletubbies som går men sen ska vi kolla på Säg att du älskar mig. Är den bra?

Har varit grymt duktig med cigaretterna denna veckan pga op men idag har det blivit lite fler än vad jag skulle eg. Ska be Darling fota mig här me så ni kan få en outfit bild imorgon med kanske=) På tiden tycker jag. Hehe.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Marika

Ring mig när du ska röka...:)Ja du måste höra av dig när du ser vart den tröjan e köpt...

2008-10-18 @ 22:08:23
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag hitta den..det är odd molly:)Men fyyy 1300 kr för den tröjjan det skulle göra ont i mig om jag köpte den...:(

2008-10-18 @ 22:10:30
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

hahah blev det ni som stanna hemma och passa barnen ,upps jag trodde ni åxå ville ut ,ni e før goa ,hælsa alla i familjen ,,,de var så kul att træffa er i dag ,men kolla upp en helg ni alla kan gå ut ,så kommer jag med glædje o passa dom små godingarna de lovar jag ,och jag ser fram i mot det ,men bara ej den 7 8 nov de kan jag ej men annars kan jag så babbla samman er o kolla en helg kram på er

2008-10-19 @ 00:34:36
Postat av: Wysteriia

Svar: haha det är sant ;D

2008-10-19 @ 09:39:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sophie

säg att du älskar mig ........ fy fan vilken film riktigt ruggig mådde dåligt flera veckor efter. såg ni den?

2008-10-19 @ 21:39:27
Postat av: hille

sv susann: Jupp, jag skulle ju ändå till sthlm och så hade vi ju Liam så då sa vi vi kunde hålla oss på plats=)



sv sophie: blev aldrig att vi såg hela. Va lite jack i den, men ska försöka få hem den nu i veckan och kolla på den.



kram på er

2008-10-22 @ 02:56:41
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0