Statestik...

Som min svägerska (tror jag det blir) så är det roligt och se hur statestiken varierar från dag till dag. Men ul att se att den fast andelen = unika besökare har ökat och stannat på en aningen högre stadig nivå=) me happy, men tråkigt att inte alla kan lägga in en liten kommentar så jag vet vilka ni e... ni kan ju faktiskt vara anonyma så när på ip-adressen visserligen. Men den går ju att göra vad man vill med ändå.

Idag har jag iaf varit med Darling på hans jobb för han behövde ju ha sin handledare för släpet med sig juh... ;) känner sig ibland lite gammal när killen får övningsköra för släpet med mig... haha. Han blir bättre och bättre min elev iaf=) haha.

Fick hem alla polisrapporter idag med. Kändes lite att läsa om det igen. Väntar nu på papper från försäkringsbolaget och ska sedan leta upp de kvitto jag har kvar och skicka med och hoppas att jag kan köpa till lite nytt iaf. Men en del saker kan inte köpas för pengar.

Kollade på nytt läge innan, mot protest från Darling, men med tanke på att jag vill ha inpspiration till renoveringen vi håller på med här hemma..... eller försöker så gott som går vad pengarna räcker till. Har kapat garderoberna och fått ner dom i källaren så nu kan soffan stå på höglant där om det skulle krisa. Vi får ju bo i resväskor under tiden vi får in den nya garderoben, men men. Lillkillens "rum" ska ju förhoppningsvis vara så gott som färdigt till han kommer på måndag. Hinner nog inte träffa honom något då för jag börjar jobba då igen. Men han ska ju hämtas 18.00 så dom är ju här till 10 över så då hinner jag säg godnatt innan jag åker och sen kan Papps få läsa saga. har köpt ett par nya böcker me juh.

Neee, nu måste jag sova. Tidig morgon imorgon om jag ska hinna med allt jag vill...


Kommentarer
Postat av: syster yster

Det heter statistik;)

2008-11-06 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0