snö snö snö...

Ja med datorn fixad ala mig själv och ominstallerat internet så kan jag skriva så smått igen. Snöade aningen mycke i Stockholm när färden mot Arlanda började och slutade lagom när jag skulle bege mig neråt. Men nu står jag i Norrköping och bara kylan kvar runt omkring mig. Men har ju hört att det är aningen med snö i Helsingborg med så ska bli trevligt med hur mycke man slirar rundor med lassabilen neråt...

Lagom trevligt att hantera ett ekipage på 25.25 meter i snö och halka. Men vad gör man inte. Har inte kört av vägen i halkan med lastbilen ännu trots att jag nu kört i sisådär 8-9 år med avdrag från en del tid då jag jobbade som truckförare och hästskötare.

Omtyckt på jobbet är man iaf och nu blir det julbord både med mitt jobb och darlings och luciahelgen blir det kanske Göteborg och jul på liseberg. Kolla på alla lampor och åka lite karuseller=)

Nee. Rasten är över.


Kommentarer
Postat av: Joakim

tomt det är utan dig hemma nu =( men fick iaf sova med liam =) jag vill bli frisk .... puss kör lugnt hem hjärtat

2008-11-25 @ 12:34:16
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0