puh...

Ja idag har vi fått gjort mängder. Handlat skruvat och haft besök och varot så duktiga. Imorgon ska det finkammas bland det sista till lillkillens rum. Många av hans julklappar e nu redan inslagna och lådan e fylld på rummet hans, men mer lär det bli... oups... hehe...

Han kommer ju hit på måndag och hoppas jag hinner se hans min, innan jag ska till jobb, när han får se rummet=) Tycker själv sängen ser väldigt inbjudande ut, men vi får slagga på soffan en antt till för inte fått undan allt från sängen ännu. har man rivit ut två garderober och heter hille så finns det massor saker överallt... oooups igen...

neeee.... nu ska jag krypa ner i soffan och hoppas att jag kan få somna lite...

men en liten bild me....




Kommentarer
Postat av: Marika

fy vilken läskig bild:)ska bli kul o se hur den lille har fått det:)Shiiit det e ju snart jul...Va ni e tidiga me att köpa julklappar till den lille:)

2008-11-09 @ 10:25:14
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0